صفحه اصلی > واحد های پشتیبانی > روابط عمومی 

 

 


روابط عمومی ها باید همه آنچه را که می توان گفت در اختیار مردم بگذارند . به نظر من روابط عمومی ها باید مشخص کنند انتظار مردم و دستگاهها از آنان چیست . باید با مردم صادقانه رفتار شود و با زبان فریب با آنها رفتار نشود یعنی باید صادقانه ، دور از اغراق و بدون قصد سرگرم کردن مردم ، با آنها ارتباط برقرار کرد .

« مقام معظم رهبری »

زهرا کاوندی

کارشناس پرستاری

10 سال

سابقه :  3 سال سرپرستاری

مدیر امور فرهنگی 2 سال

 

شرح وظایف :

برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های بيمارستان  به رسانه ها و جامعه .   

 ایفای نقش سخنگویی بيمارستان  به منظور برقراری ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی جهت اطلاع رسانی به مردم .   

 ایجاد و ارتقاء ارتباطات بيمارستان  با سازمانها ونهاد های مختلف در محدوده وظایف محوله .

نظارت بر اجرای طرح نظام پیشنهادات مردم ، کارکنان ومراجعين  به منظور ترغیب آنان به مشارکت هر چه موثرتر در بهبود جریان امور

تهيه نشريات تبلبغاتي.

برنامه ریزی ،هدایت واجرای ملاقاتهای عمومی  ،کارکنان ومراجعين بيمارستان  با مسئولین .

دريافت عرايض و شكايات وارجاع آن به واحد هاي مربوطه

تهیه و تدوین برنامه عمل سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و رئوس برنامه و اقدامات .

ارایه نظرات مشورتی به ریاست بيمارستان  در زمینه چگونگی انعکاس اقدامات و فعالیت های بيمارستان  به رسانه ها و مردم .

مدیریت و برنامه ریزی سمینارها، همایش ها ومراسم گرامیداشت ایام مختلف و مناسبتهای ویژه .

ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های روابط عمومی بيمارستان  به مقام ما فوق .

انجام سایر امور محوله از سوی ریاست محترم بيمارستان  .

ارتباطات رسانه ای 

تهیه و تدوین اخبار ، صدور بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها و تهیه پاسخ لازم در موارد ضروری جهت انعکاس در رسانه های جمعی ومطبوعات .

برنامه ریزی ، تدوین و هماهنگی برنامه های مصاحبه مسئولان بيمارستان با رسانه های گروهی متناسب با اولویتهای بيمارستان و نیاز افکار عمومی .

نظر سنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های بيمارستان .

ایجاد هماهنگی با رسانه های جمعی بمنظور انجام مصاحبه و شرکت در میزگردها و کنفرانس های خبری مسئولین و مدیران بيمارستان  .

اقدام در راستای تنویر افکار عمومی از طریق اطلاع رسانی ، ارسال جوابیه ، اصلاحیه و تکذیبیه به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی .

ارائه راهکار مناسب برای اجرا و تقویت ارتباط الکترونیکی و بهره گیری بیشتر از سایت بيمارستان  در زمینه ارتباط و انتقال پیام به مخاطبان .

ایجاد هماهنگی های لازم بین سایر بخشها و قسمت های درون سازمانی و برون سازمانی برای استقبال ، پذیرایی و انجام بازدیدهای رسمی و غیررسمی ، جلسات و بدرقه میهمانان داخلی و خارجی بيمارستان

برنامه ريزي و هماهنگي براي محل اسكان مهمانان داخلي و خارجي . .

تهيه تقويم روزهاي تشريفاتي درطول سال و انجام امور مربوطه.

انجام و پیگیری سایر وظایف محوله از سوی رئیس بيمارستان

تبلیغات و انتشارات و امور داخلی انعکاس و تشریح دیدگاه ها،سیاست ها وبرنامه های بيمارستان

برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها ،سمینارها ،جشنواره ها، مصاحبه ها در بيمارستان

همکاری با واحد بهبود کیفیت در تهیه وتنظیم گزارشهای تحلیلی از بازتاب فعالیتهای بيمارستان

هماهنگی انجام امور خطاطی ،طراحی ونقاشی وتهیه تراکت، پلاکارد ، بروشور

برگزاری نمایشگاه دستاورد ها و موفقیتهای بيمارستان و همکاری در برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری

تهیه پیام های تبریک ،انتصاب وتقدیر برای کارکنان و مسئولان ونیز تهیه هدایا با مناسبت های مختلف جهت توزیع در مسابقات ، اعیاد ومناسبت هاي مذهبي

پیگیری ومجری کلیه بخشنامه های مربوط به روابط عمومی

 

 

 بروزرساني اخبار : واحد روابط عمومي

تمامي حقوق  مادي و معنوي متعلق به بيمارستان فاطميه مي باشد 

Copy right: 2010-2012 Hospital Fatemieh Hamedan - All rights reserved